Změna smlouvy

Ke změně smlouvy dochází nejčastěji z těchto důvodů:

  • Změna fakturačních údajů
  • Změna kontaktních údajů
  • Ukončení smlouvy
  • Převod smlouvy na jiného odběratele

Jak změnit smlouvu?

Vyberte si možnost, která vám nejvíce vyhovuje:

  • Navštivte Zákaznické centrum PRE nebo zavolejte na Zákaznickou linku 800 550 055.
  • Máte-li aktivován účet u Moje PRE, můžete se přihlásit a některé změny provést on-line.

Vyberte si možnost, která vám nejvíce vyhovuje:

  • Zavolejte na linku PREdistribuce 267 052 842
  • Žádost o změnu zašlete nejlépe emailem na adresu info@predistribuce.cz, případně písemně na adresu:

    PREdistribuce, a. s.
    odd. Přístup k síti
    Na Hroudě 1492/4
    100 05 Praha 10

    Do žádosti uveďte Vaše jméno/název firmy, IČ, EAN odběrného místa, telefon, e-mail a požadovaný termín změny nebo ukončení smlouvy.