Změna smlouvy
Ke změně smlouvy dochází nejčastěji z těchto důvodů:
- Změna fakturačních údajů
- Změna kontaktních údajů
- Ukončení smlouvy
- Převod smlouvy na jiného odběratele
Jak změnit smlouvu?
Vyberte si možnost, která vám nejvíce vyhovuje:
- Navštivte Zákaznické centrum PRE nebo zavolejte na Zákaznickou linku 800 550 055.
- Máte-li aktivován účet u Moje PRE, můžete se přihlásit a některé změny provést on-line.
Vyberte si možnost, která vám nejvíce vyhovuje:
- Zavolejte na linku PREdistribuce 267 052 842
- Žádost o změnu zašlete nejlépe emailem na adresu info@predistribuce.cz, případně písemně na adresu:
PREdistribuce, a. s.
odd. Přístup k síti
Na Hroudě 1492/4
100 05 Praha 10
Do žádosti uveďte Vaše jméno/název firmy, IČ, EAN odběrného místa, telefon, e-mail a požadovaný termín změny nebo ukončení smlouvy.